ההצלחה היא של כולנו

ההצלחה היא של כולנו

יום חמישי, 6 בינואר 2011

סדנה לחיפוש עבודה


שלום רב,
בסוף חודש Dec 2010 לאחר כשנתיים ללא עבודה, הומלץ לי לגשת ולהשתתף בסדנא לחיפוש עבודה בהנחיית יועצת אירגונית ומאמנת אישית וקבוצתית בשם רונית שריר.
בסדנה זאת שכללה קבוצה קטנה של אנשים מדהימים מכל סגנונות המקצועות , למדתי דברים חדשים על עצמי :
1. איך אני  משדר ומקרין לאחרים את המצב שנקלעתי אליו!
2. מה חושבים עלי אחרים!
3. למה הדברים לא עובדים ומצליחים לי!
השכלתי להבין איזה דברים טובים ומקסימים יש בי ואיך התכונות החיוביות והניסיון שאני מוסיף למקום העבודה יכול לשווק אותי בפני המעסיקים ולקבל אותי למקומות עבודה.
כמו כן למדתי גם על הדברים הפחות טובים שלי ,אולם הבנתי שעלי לשפרם וללמוד מהם.
ראוי לציין שמרגע סיום הסדנה השתפרה פלאים ההסתכלות שלי על החיים וכמו כן הרגשתי בטחון רב בראיונות עבודה ויכולת שיווק עצמית מדהימה .
אמשיך ליישם את הדברים כדי לראות את החצי כוס המלאה בחיים.
תודתי הרבה למנחת הסדנה רונית שריר על יכולת הקשבה, תמיכה , פרגון ועזרה גם במהלך הסדנא וגם ביום יום לחיפוש אחר המשרה הרלוונטית והמתאימה ביותר לניסיוני והשכלתי ולהצגת עמדה של כוח הטמון בי בבואי להתקבל לעבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה